بهبود دوربین گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S21 با آپدیت جدید

آداک 24 چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 11:00
بهبود دوربین گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S21 با آپدیت جدید

 

سامسونگ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را برای گوشی‌های Galaxy S21+ ،Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra منتشر نموده است. به‌روزرسانی جدید به صورت OTA در حال انتشار بوده و با نصب آن، امکان عکاسی پرتره با دوربین تله‌فوتو فراهم می‌گردد، این در حالی است که پیش از این امکان ثبت عکس‌های پرتره فقط با دوربین اصلی و دوربین فوق عریض وجود داشت.

سامسونگ از سری گلکسی اس 20 تا اس 21، به خصوص در مقایسه گلکسی S21 Ultra با گلکسی S20 Ultra، گام‌های بزرگی برداشته است. نسل قبلی این گوشی از مشکل فوکوس خودکار رنج برده و عملکرد آن در زمان عرضه در سطح سایر پرچمداران بازار نبود، که البته خوشبختانه این مشکل در گلکسی اس 21 الترا به صورت کامل حل شده است. البته این هم کافی نبوده و به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز هم قصد دارد امکانات دوربین‌های پرچمداران خود را ارتقاء دهد.

بهبود دوربین گوشی‌های سری گلکسی S21 بهبود دوربین گوشی‌های سری گلکسی S21 با آپدیت جدید

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت SamMobile، سامسونگ به تازگی یک به‌روزرسانی جدید را برای پرچمداران سری گلکسی اس 21 منتشر نموده که کاربردهای حالت پرتره را افزایش می‌دهد. سامسونگ در ابتدا حالت پرتره‌ را فقط برای دوربین‌های اصلی و فوق عریض فعال کرده بود، اما به‌روزرسانی جدید امکان استفاده از این حالت را روی دوربین تله‌فوتو نیز فراهم می‌کند. همچنین این به‌روزرسانی جدیدترین وصله امنیتی ماه آوریل 2021 را نیز به همراه دارد.

در حال حاضر آپدیت جدید در کشور هند منتشر شده و در طی روزهای آتی، در سایر نقاط دنیا نیز در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که حجم این به‌روزرسانی حدود 1 گیگابایت بوده و به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای نصب آن از شبکه وای-فای استفاده کنید. 

 

منبع: Notebookcheck

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد