مشخصات گوشی گیمینگ جدید لنوو Legion 2 Pro اعلام شد

آداک 24 سه شنبه 17 فروردین 1400 - 11:00
مشخصات گوشی گیمینگ جدید لنوو Legion 2 Pro اعلام شد

 

لنوو چند تیزر تبلیغاتی برای معرفی گوشی Lenovo Legion 2 Pro در تاریخ 8 آوریل منتشر نموده است. اوضاع روز به روز دارد جالب‌تر می‌شود، گوشی جدید لنوو به یک دوربین سلفی پاپ‌آپ مجهز بوده که در قاب کناری گوشی قرار گرفته است، بدین‌ترتیب زمانی که بازی می‌کنید و گوشی را به صورت افقی در دست گرفته‌اید، دوربین در جای درست قرار خواهد داشت.

علاوه بر این، این دوربین 44 مگاپیکسلی بوده و با ترکیب 4 پیکسل در یک، سلفی‌های 11 مگاپیکسلی ثبت می‌کند.

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro  با دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی

در پایین می‌توانید چند نمونه از سلفی‌های ثبت شده با این گوشی موبایل را که در شبکه اجتماعی Weibu منتشر شده است، مشاهده کنید.

لنوو در دوربین اصلی نسل جدید گوشی لژیون، از حسگر 1.32/1 اینچی Omnivision با رزولوشن 64 مگاپیکسلی استفاده کرده که عکس‌های 16 مگاپیکسلی ثبت می‌کند. این دوربین تونایی ثبت فیلم‌های 4K در حالت 120 fps و فیلم‌های 8K در حالت 30fps را دارد.

طراحی و توسعه سیستم خنک‌کننده سفارشی، فرآیندی دشوار  و پرهزینه بوده، اما لنوو تضمین کرده که این گوشی به بهترین شکل حرارت و گرما را خارج می‌کند.

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro  مجهز به فن خنک کننده

تا اینجای کار می‌دانیم که گوشی Lenovo Legion 2 Pro به یک نمایشگر 6.92 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و نرخ سمپل تاچ فوق‌العاده 720 هرتز با تأخیر بسیار اندک 3.8 میلی‌ثانیه مجهز خواهد بود. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 888 و تا سقف 16 گیگابایت رم LPDDR5 همراه بوده و از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 وات بهره خواهد برد. 

 منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد