انتقال چت واتساپ بین iOS و اندروید

آداک 24 چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 16:00
انتقال چت واتساپ بین iOS و اندروید

 

برخلاف گذشته تعویض گوشی‌ دیگر یک چالش بزرگ برای افراد محسوب نمی‌شود. با همه‌ی پیشرفت‌های تکنولوژی و ساده‌تر شدن کار با گوشی‌های موبایل، هنوز هم مسائلی وجود دارند که تا حدودی دست و پاگیر کاربران می‌شوند. از جمله این مشکلات می‌توان به انتقال اطلاعات یک برنامه بین دو گوشی با 2 سیستم‌عامل متفاوت اشاره کرد. همانطور که می‌دانید نمی‌توان اطلاعات موجود در چت برنامه‌ واتساپ را بین گوشی‌های اندروید و iOS منتقل نمود. اما خبر خوب برای کاربران این اپلیکیشن این است که واتساپ این روزها در حال کار بر روی پروژه‌ای است تا فرآیند انتقال اطلاعات بین این دو سیستم عامل را میسر سازد.

اگرچه برنامه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد اما هیچ کدام از آن‌ها به صورت رسمی از طرف شرکت مالک یعنی فیسبوک، پشتیبانی نمی‌شوند. اگر شما هم از کاربران این اپلیکیشن باشید حتما در جریان هستید که واتساپ در طول ماه‌های اخیر، چند ویژگی جالب مانند پشتیبانی از چند دستگاه را به برنامه خود اضافه کرده است. با توجه به روندی که این برنامه در پیش گرفته است بعید نیست که قدم بزرگ بعدی، تغییر سیستم عامل باشد.

انتقال چت واتساپ بین iOS و اندروید

با توجه به اظهارات WABetaInfo این شرکت قصد دارد تا برای راحتی کاربران فرآیند تغییر سیستم عامل را آسوده‌تر از گذشته نماید تا جابه‌جایی تلفن هوشمند دیگر نوعی دغدغه به حساب نیاید. هر چند که این ویژگی قابلیت بسیار جالبی است اما این قابلیت می‌تواند در حد آزمایش باقی بماند و مانند سایر ویژگی‌هایی که در گذشته کشف شدند، هیچگاه انتشار پیدا نکنند.

همانطور که می‌دانید به دلیل مسائل پیش آمده در خصوص حریم شخصی، بسیاری از کاربران این برنامه دیگر از واتساپ استفاده نمی‌کنند. با همه‌ی این اتفاقات، واتساپ هنوز در آمریکا بسیار محبوب است و جز پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پیام رسان به حساب می‌آید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس بوده و این تلاش برای جابه‌جایی اطلاعات، مشکل بزرگی برای واتساپ به حساب می‌آید و هنوز جای کار دارد.

اگر از طرفداران این برنامه‌ها باشید، حتما می‌دانید که  برنامه‌های رقیبی مانند سیگنال و تلگرام همچین قابلیتی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. پس کاملا طبیعی است که واتساپ نیز برای حفظ کاربران خود به دنبال ارائه چنین ویژگی باشد. با این وجود تا کنون هیچ اطلاع موسخی در اینباره وجود نداشته و اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است. باید منتظر ماند و دید که این برنامه در رقابت با اپلیکیشن‌های مشابه خود، چه اقدامی را انجام خواهد داد.

 

منبع: 9to5google

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد