طراحی خاص هوآوی P50 را تماشا کنید

دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 11:00
طراحی خاص هوآوی P50 را تماشا کنید

پرچمدار محبوب هوآوی احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد، عرضه این محصول تا کنون به دلایل مختلف که مهمترین آنها مشکلات تأمین قطعات در زنجیره تولید بوده، به تعویق افتاده است. به تازگی رندرهایی از این گوشی توسط یک شرکت سازنده قاب گوشی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

گوشی هوآوی P50، پرچمدار محبوب هوآوی

این رندرها نشان می‌دهد که طراحی Huawei P50 نسبت به پرچمدار سال گذشته این شرکت، یعنی Huawei P40 و حتی Huawei Mate 40، کاملاً متفاوت بوده و هوآوی مسیر جدیدی را در زمینه طراحی در پیش گرفته است. تصاویر جدید منتشر شده، با شایعات و اطلاعات قبلی، از جمله رندرهای CAD منتشر شده در ماه مارس نیز مطابقت دارد.

همانگونه که مشاهده می‌کنید، هوآوی پی 50 به یک دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود. 3 عدد از این دوربین‌ها به همراه ماژول فوکوس لیزری در یک دایره قرار گرفته و دوربین پریسکوپی نیز دایره دیگر را اشغال کرده است. لوگوی لایکا و فلش LED نیز در اینجا قابل مشاهده است.

هوآوی پی 50 مجهز به دوربین چهارگانه 

طراحی خاص هوآوی P50

نمایشگر هوآوی P50 خمیده

در رندرهای مشاهده شده، نمایشگر هوآوی P50 خمیده به نظر می‌رسد و دوربین سلفی در حفره پانچ شده در مرکز آن قرار دارد. البته حساب کاربری OnLeaks اعلام کرده که بر اساس اطلاعات وی، پی 50 از یک نمایشگر تخت بهره خواهد برد.

از سوی دیگر، یک افشاگر چینی که با نام Bad Review در شبکه اجتماعی Weibu فعالیت می‌کند، تصاویری را منتشر نموده که ظاهراً به ماکت گوشی P50 تعلق دارد. در اینجا هم طراحی کلی ماژول دوربین با تصاویر منتشر شده از سوی سازنده قاب مطابقت دارد، اما چینش دوربین‌ها متفاوت بوده و هر دایره، دو حسگر را در خود جای داده است و همچنین خبری از ماژول فوکوس لیزری هم نیست. البته تمام این اطلاعات در حد شایعه بوده و نمی‌توان نسبت به صحت هیچ یک از آنها کاملاً مطمئن بود.

هوآوی پی 50 با ماژول فوکوس لیزری Huawei P50 Pro، پرچمدار هوآوی هوآوی پی 50 مجهز به دوربین چهارگانه

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این افشاگر، تولید انبوه گوشی‌های هوآوی P50 و هوآوی P50 Pro آغاز شده است، اما عرضه مدل +P50 Pro احتمالاً با تأخیر بیشتری همراه خواهد بود.

یک افشاگر مشهور دیگر نیز اعلام کرده که سری P50 در ماه ژوئن سال جاری معرفی خواهد شد. هوآوی پیش از این مراسم، 2 رویداد دیگر نیز برگزار خواهد کرد که در اولی از چند مانیتور، یک ترازوی هوشمند و یک ساعت هوشمند برای کودکان رونمایی کرده و در مراسم دوم، نسل جدید ساعت هوشمند هوآوی، MatePad Pro 2 و اسپیکر هوشمند جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.

 

 

منبع: GIZMOCHINA

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد