اپل چه محصولاتی را درمراسم بهار 2021 رونمایی خواهد کرد؟

آداک 24 یکشنبه 10 اسفند 1399 - 11:00
اپل چه محصولاتی را درمراسم بهار 2021 رونمایی خواهد کرد؟

 

مراسم بهار سال 2021 اپل به زودی برگزار خواهد شد. اپل معمولاً در ماه مارس هر سال، مراسمی را برای معرفی محصولات جدید برگزار می‌نماید. در حال حاضر این شرکت درباره رویداد سال 2021 اظهار نظر رسمی ننموده، اما انتظار می‌رود در این مراسم از نسخه‌های جدید iPad Pro، AirPod و Apple TV رونمایی شود. همچنین بر اساس شایعات موجود، احتمال دارد این شرکت بالاخره از محصول جدید خود یعنی AirTag رونمایی کرده و یک نسخه کاملاً جدید از iMac را با طراحی متفاوت معرفی نماید. حتی احتمال دارد این شرکت با معرفی محصولی دیگر، همه را شگفت‌زده کند.

اپل در مراسم خود در بهار سال 2019، سرویس‌های جدیدی از جمله +Apple TV+، Apple Card، Apple News و Apple Arcade را معرفی نمود. در سال 2020 به واسطه همه‌گیری ویروس کرونا، مراسم فصل بهار این شرکت برگزار نشد، اما محصولات جدیدی از جمله iPad Pro 2020 و آخرین نسل از مک‌بوک Air با پردازنده اینتل از سوی اپل معرفی شدند.

اپل در سال جاری محصولات جدید خود را از طریق یک مراسم مجازی معرفی خواهد کرد. این محصولات ممکن است شامل نسل جدید آیپد پرو، ایرپاد، و iMac باشد. همچنین احتمال دارد در این مراسم از AirTag نیز رونمایی شود.

در ادامه این مطلب، به صورت خلاصه محصولاتی را که ممکن است در مراسم بهار 2021 اپل معرفی شوند، مرور خواهیم کرد.

iPad Pro 2021

تبلت ipad pro 2021

یکی از محصولاتی که انتظار می‌رود در این مراسم معرفی شود، نسل جدید آیپد پرو بوده که احتمالاً به صفحه‌نمایش mini-LED مجهز خواهد بود. همچنین احتمال دارد آیپدهای جدید از استاندارد mmWave شبکه 5جی پشتیبانی کرده و با یک چیپست جدید همراه باشند. همچنین ممکن است اپل با معرفی نمایشگرهای OLED در ادامه سال، تجربه کار با محصولات خود را بهبود بخشد.

AirPods 3 یا AirPods (2021)

نسل سوم ایرپاد Apple

علاوه بر نسل جدید آیپد پرو و اپل تی وی، احتمال دارد اپل در این مراسم از ایرپاد 3 یا همان ایرپاد 2021 نیز رونمایی کند. بر اساس شایعات، محصول جدید با طراحی مشابه با Airpod Pro همراه خواهد بود. همچنین ممکن است اپل تکنولوژی پیشرفته SiP را جایگزین تکنولوژی Surface-Mount فعلی کرده که باعث افزایش وضوح صدا، تشخیص پیشرفته فرمان‌های صوتی Siri و بهبود عملکرد حذف نویز خواهد شد.

iMac 2021

imac جدید اپل

انتظار می‌رود اپل در سال 2021 نسل جدید آیمک را با طراحی متفاوت معرفی نماید. آیمک جدید احتمالاً به چیپست جدید M1 اپل مجهز بوده و عملکرد قدرتمندتری را نسبت به نمونه‌های قبلی که از چیپست اینتل بهره می‌بردند، ارائه خواهد داد. با این حال، در این مراسم خبری از مک‌بوک‌های سیلیکونی اپل نبوده و لپ‌تاپ‌های جدید احتمالاً در ادامه سال معرفی خواهند شد. همچنین بر اساس شایعات موجود، اپل در ماه آتی از یک iMac جدید 24 اینچی نیز رونمایی خواهد کرد.

AirTags

airtags جدید اپل

در نهایت، احتمال دارد که اپل یکی از مورد انتظارترین محصولات خود، یعنی AirTags را در مراسم بهار 2021 معرفی کند. این محصول بلوتوثی که برای ردیابی دستگاه‌ها به کار می‌رود، ضدآب بوده و به صورت آهن‌ربایی شارژ می‌شود. احتمالاً باتری این محصول نیز قابل تعویض خواهد بود. اپل همچنین برنامه Find My خود را در سکوت خبری ارتقاء داده تا امکان یافتن دستگاه‌ها را از طریق AirTags، به سادگی فراهم کند. همچنین برخی از کدهای موجود در iOS نیز به توسعه این محصول اشاره داشته، اما اپل تا کنون به صورت رسمی درباره آن اظهار نظری ننموده است.

  

منبع: Gadgets360

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد