گوشی جدید Xperia سونی چه تاریخی رونمایی می شود؟

آداک 24 یکشنبه 15 فروردین 1400 - 11:00
گوشی جدید Xperia سونی چه تاریخی رونمایی می شود؟

 

شرکت سونی قصد دارد در طی مراسمی در تاریخ 14 آوریل، گوشی جدید خود را معرفی کند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت The Verge، سونی به شکلی بسیار نامحسوس و بی سروصدا، از طریق بنر کانال توییتر خود معرفی یک گوشی جدید را در تاریخ 14 آوریل در ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت ژاپن تأیید نموده است.

البته این صفحه هیچ اطلاعاتی را درباره این که چه محصولاتی ممکن است در این مراسم معرفی شوند، ارائه ننموده، اما بر اساس شایعات موجود، انتظار می‌رود که از گوشی Xperia 1 III در این مراسم رونمایی شود. همچنین احتمال دار محصول دیگری با نام Xperia Compact معرفی شده که در واقع رقیب اندرویدی آیفون 12 مینی خواهد بود.

گوشی جدید سونی Xperia Compact

Verge اعلام کرده که اخبار و شایعات زیادی در ارتباط با نسل جدید Xperia 5 و Xperia 10 وجود دارد که البته در آنها به نسخه کوچک‌تر و Compact اشاره نشده است. در هر صورت، تقریباً بر اساس تمامی اطلاعات و اخبار منتشر شده، کاربران باید انتظار یک محصول دیگر را در سری پرچمدار Xperia 1 داشته باشند.

بر اساس گزارش‌های موجود، اکسپریا 1 III احتمالاً به یک لنز پریسکوپی مجهز خواهد بود. و همچنین مثل هر پرچمدار دیگر اندرویدی در سال 2021، این گوشی نیز با چیپست اسنپدراگون 888 ، 12 گیگابایت رم، 5جی، و یک نمایشگر 4کی با نرخ ‌تازه‌سازی 120 هرتز همراه خواهد بود. 

شایعات دیگر حکایت از آن دارد که این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره خواهد برد که تنها اندکی از آیفون 12 مینی بزرگ‌تر است. 

 

منبع: Gadgets360

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد