امکان اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر در آپدیت جدید One UI

آداک 24 یکشنبه 10 اسفند 1399 - 14:00
امکان اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر در آپدیت جدید One UI

 

بر اساس گزارش‌های موجود، در نسخه جدید One UI، پرچمداران بیشتری از سامسونگ از تکنولوژی اتصال بی‌سیم DeX پشتیبانی می‌کنند. کاربری در شبکه اجتماعی Reddit تصویری منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از نصب به‌روزرسانی One UI 3.1، پشتیبانی از ویژگی Dex به گوشی Galaxy S20 Ultra اضافه شده است. این به معنای آن است که کاربران حالا می‌توانند پرچمداران سامسونگ خود را به صورت بی‌سیم به کامپیوتر یا تلویزیون متصل کنند. البته طبق اخبار موجود، اتصال به تلویزیون در حال حاضر کند بوده و با لگ همراه است.

طبق اسکرین‌شات منتشر شده در Reddit که برای اولین بار در انجمن توسعه‌دهندگان XDA مورد توجه قرار گرفته، لیست تغییرات به‌روزرسانی One UI 3.1 برای گوشی گلکسی اس 20 الترا نشان می‌دهد که کاربران «حالا می‌توانند به صورت بیسیم از DeX روی تلویزیون‌ها و مانیتورهای سازگار استفاده کرده و یا گوشی خود را با کابل به مانیتور یا تلویزیون متصل کنند». بدین ترتیب، سایر پرچمداران سامسونگ، از جمله گلکسی نوت 10 نیز که به‌روزرسانی One UI 3.1 را دریافت کرده‌اند، از این قابلیت بهره خواهند برد.

سامسونگ Dex

با این که این اخبار عالی به نظر می‌رسد، بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت Android Police، اتصال به تلویزیون با کندی و لگ همراه بوده و برای این که بتوانید بهترین تجربه را از این ویژگی داشته باشید، کماکان استفاده از کابل بهترین راه است.

در صورتی که نسخه 3.1 رابط کاربری One UI را روی گوشی خود دارید و می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، در ابتدا باید آخرین نسخه کلاینت DeX را روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. دستگاه خود را از بین لیست پیدا کرده و کار را آغاز کنید.

لازم به ذکر است، برای استفاده از این قابلیت، باید گوشی موبایل و کامپیوتر به یک شبکه Wireless متصل باشند (هر دو به یک مودم وصل باشند). DeX حالت دسکتاپ اختصاصی سامسونگ است که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را به کامپیوترهایی کوچک و قابل حمل تبدیل نمایند.

 

منبع: Gadgets360

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد