شیائومی Mi 10S با اسنپدراگون 870 در راه است

آداک 24 یکشنبه 17 اسفند 1399 - 16:00
شیائومی Mi 10S با اسنپدراگون 870 در راه است

 

شیائومی در حال کار بر روی پرچمدار جدید خود، یعنی Mi 11 Ultra بوده و قصد دارد علاوه بر این محصول، گوشی‌های Mi 11 Pro و Mi 11 Lite را نیز معرفی کند. البته به نظر می‌رسد برنامه‌های این شرکت با نسل قبلی پرچمداران خود، یعنی سری می 10 هنوز تمام نشده است. محصول جدید شیائومی از سری Mi 10، می 10 اس نام داشته و با توجه به مشاهده این گوشی در اخبار و فروشگاه‌های متعدد، معرفی این محصول در آینده‌ای نزدیک تقریباً قطعی به نظر‌ می‌رسد.

مشخصات و ویژگی‌های احتمالی Mi 10S

می 10 اس در گذشته در وبسایت TENAA مشاهده شده و مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن، در این وبسایت مشخص شده است. به علاوه، این گوشی تأییدیه سازمان 3C چین را نیز دریافت نموده است. می 10 اس در هر دو پلتفرم با شماره مدل M2012J2SC تأییدیه‌های لازم را دریافت نموده است.

در روزهای اخیر، این گوشی در فروشگاه JD.com چین نیز مشاهده شده، این وبسایت گوشی جدید را به صورت پنهان شده درون یک دستمال قرمز به تصویر کشیده و اشاره کرده که این محصول، به زودی معرفی خواهد شد. البته در این وبسایت هیچ اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری و طراحی این گوشی وجود ندارد.

خوشبختانه اطلاعات موجود در وبسایت TENAA مشخصات کلیدی این گوشی را آشکار کرده است. بر اساس تصاویر موجود در این وبسایت، گوشی جدید طراحی یکسانی با گوشی Mi 10 داشته و با چیپست اسنپدراگون 870 و پشتیبانی از شبکه 5جی عرضه خواهد شد.

Mi 10S با همین پردازنده در وبسایت Geekbench نیز مشاهده شده است. این بنچمارک وجود 8 گیگابایت رم در این گوشی را تأیید کرده است. به جز این موارد، اطلاعات موجود در وبسایت TENAA حاکی از آن است که این گوشی با شارژر 33 وات همراه خواهد بود. ظرفیت باتری هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً به زودی شیائومی عرضه این محصول را در چین و بازارهای دیگر تأیید خواهد کرد.

 

 منبع: Gizbot

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد