شیائومی Mi 11 معرفی شد

نوید شجاعی سه شنبه 9 دی 1399 - 10:30
شیائومی Mi 11 معرفی شد

.

در دنیایی که شرکت‌های مختلف، گوشی‌های خود را با عناوین پرو، پرو مکس و پرو پلاس معرفی می‌کنند، شیائومی راه ساده‌تری را در پیش گرفته و امسال، تنها یک پرچمدار معرفی نمود: Xiaomi Mi 11. این گوشی اولین محصولی است که به صورت رسمی از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 888 بهره برده و به پیشرفته‌ترین نمایشگر شیائومی نیز یعنی یک پنل 6.81 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز است.

شیائومی می 11

نرخ بازخورد لمسی صفحه‌نمایش این گوشی 480 هرتز بوده و بر اساس اعلام شیائومی، حداکثر روشنایی آن به رقم 1500 نیت می‌رسد، همچنین شیائومی برای محافظت از این پنل، از نسل جدید گوریلاگلس Victus استفاده کرده است.

شیائومی می 11 در دو نسخه با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت حافظه رم به همراه 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در این گوشی خبری از درگاه Micro-SD نبوده و در نتیجه امکان ارتقاء حافظه پس از خرید وجود ندارد.

سیستم دوربین گوشی شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی (با اندازه 1/1.33 اینچی که در سری Mi 10 نیز مشاهده شده) با لنز 7P و گشودگی دیافراگم f/1.85 می‌باشد.

دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 123 درجه همراه بوده و دوربین سوم، یک حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو می‌باشد. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی شیائومی می 11 نیز درون یک حفره در قسمت بالا سمت چپ صفحه‌نمایش قرار دارد.

گوشی شیائومی می 11 گوشی شیائومی Mi 11

صفحه‌نمایش این گوشی در هر دو طرف دارای خمیدگی بوده و در زیر آن، از جدیدترین نسل حسگر اثر انگشت شرکت Goodix استفاده شده است. بر اساس اعلام سازنده، این حسگر حتی توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب را نیز دارد، اما شیائومی در این‌باره چیزی اعلام نکرده است.

رونمایی از شیائومی می 11 رونمایی از شیائومی می 11 رونمایی از شیائومی می 11

شیائومی Mi 11 به یک باتری با ظرفیت 4600 میلی‌آمپرساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع 55 وات، شارژ بیسیم 50 وات و شارژ معکوس 10 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با تمام شارژرهای +Quick Charge 4 و Power Delivery 3 سازگار است. این شرکت در سال جاری تصمیم گرفته که شارژر را از محصولات خود حذف کند، اما در صورتی که شارژر مناسب نداشته باشید، یک شارژر 65 وات GaN به صورت رایگان به شما هدیه می‌دهد.

مراسم رونمایی از می 11

دیگر ویژگی‌های مهم Xiaomi Mi 11 شامل اسپیکرهای Harman Kardon، ارتقاء کیفیت عکاسی در شب، 5جی دوگانه (پشتیبانی از شبکه‌های Sub-6)، پشتیبانی از Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2، و یک نسخه ویژه با امضاء مدیرعامل این شرکت می‌باشد.

نسخه پایه این گوشی 610 دلار قیمت‌گذاری شده و برای داشتن بیشترین میزان رم و حافظه داخلی، باید حدود 720 دلار هزینه کنید. اولین فروش ویژه این محصول در تاریخ 1 ژانویه شروع خواهد شد.

شیائومی Mi 11 شیائومی Mi 11

علیرغم اینکه در این مراسم تنها از یک گوشی رونمایی شد، امیدواریم در آینده نزدیک مدل پروی این گوشی نیز با لنز پریسکوپی و دوربین اصلی ارتقاءیافته معرفی شود. همچنین امیدواریم به زودی زمان و نحوه عرضه می 11 در سایر نقاط دنیا نیز مشخص گردد.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد