تاریخ معرفی شیائومی Mi 11 مشخص شد

نوید شجاعی دوشنبه 24 آذر 1399 - 12:00
تاریخ معرفی شیائومی Mi 11 مشخص شد

.

پیشتر، انتظار می‌رفت که سری شیائومی Mi 11 در ماه ژانویه سال 2021 معرفی شود، اما حالا به نظر می‌رسد پرچمداران جدید شیائومی زودتر از راه خواهند رسید. بر اساس اطلاعاتی که امروز در نشریات کشور چین منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های جدید شیائومی، در تاریخ 29 دسامبر (9 دی) معرفی خواهند شد.

در حال حاضر، وجود سری می 11 بر هیچ کس پوشیده نیست. پرچمداران جدید شیائومی قرار است جایگزین سری Mi 10 که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده، باشند و در سال آینده، با گوشی‌های سری گلکسی اس 21 سامسونگ و وان پلاس 9 رقابت کنند. پیشتر، انتظار می‌رفت که محصولات جدید شیائومی در ماه ژانویه سال 2021 معرفی شوند، اما حالا به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها، زودتر عرضه خواهند شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibu، شیائومی در تاریخ 29 دسامبر (9 دی)  از گوشی‌های سری می 11 رونمایی خواهد کرد. لازم به ذکر است که وبسایت Gizmochina نیز این اطلاعات را تأیید نموده است.

اما تا کنون چه اطلاعاتی درباره پرچمداران نسل بعدی شیائومی مشخص شده است؟

مورد اول این که تقریباً مطمئن هستیم که نسخه گران‌تر Mi 11 Pro به یک نمایشگر 120 هرتزی با رزولوشن +QHD مجهز خواهد بود. بدین ترتیب، این اولین گوشی از شیائومی خواهد بود که به نمایشگری با چنین رزولوشن بالایی مجهز است. همچنین به نظر می‌رسد این پنل در هر چهار طرف دارای خمیدگی خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که در ماه گذشته منتشر شده، انتظار می‌رود که نسخه معمولی می 11 با دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM3 همراه بوده و نسخه پرو، به یک دوربین اصلی 50 یا 200 مگاپیکسلی مجهز باشد.

نسخه پایه این گوشی‌ها از 8 گیگابایت رم بهره برده و همچنین انتظار می‌رود گوشی‌های جدید با باتری 4700 – 5000 میلی‌آمپرساعتی همراه باشند. در نهایت، این احتمال وجود دارد که شیائومی در کنار دو مدل اصلی، یک نسخه جمع‌وجور و کوچک را نیز با نام Mi 11 mini معرفی کند. البته به نظر ما چنین اتفاقی بعید به نظر می‌رسد.

.

منبع: Notebookcheck

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد