تصویر و مشخصات شیائومی Mi 11 Pro فاش شد

نوید شجاعی یکشنبه 14 دی 1399 - 10:30
تصویر و مشخصات شیائومی Mi 11 Pro فاش شد

.

شیائومی در ماه دسامبر گوشی Mi 11 را معرفی نموده و فروش آن نیز از چند روز پیش آغاز شد. این گوشی عملکردی فوق‌العاده در این زمینه داشته و تنها ظرف مدت 5 دقیقه، 350 هزار نسخه از آن به فروش رسید. اما بر اساس شایعاتی که در شبکه اجتماعی Weibu منتشر شده، موبایل دیگری با نام Xiaomi Mi 11 Pro در راه است که در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

البته با توجه به این که در سال گذشته نیز خانواده پرچمدار شیائومی در دو نسخه Mi 10 و Mi 10 Pro معرفی شده، این موضوع منطقی به نظر می‌رسد. در تصاویری که با تازگی منتشر شده، می‌توانید عکس‌های انتسابی به مدل می 11 پرو را در رو رنگ آبی و نقره‌ای مشاهده کنید.

شیائومی می 11 پرو

نکته قابل توجه و حتی شگفت‌انگیز درباره این گوشی، نحوه چینش دوربین‌ها در پشت آن است که به طور کامل با طراحی به کار رفته در مدل می 11 تفاوت دارد. می 11 پرو به یک دوربین چهارگانه مجهز بوده که یکی از آنها یک دوربین پریسکوپی جهت زوم است. درج عبارت زوم 120 برابری نشان می‌دهد که شیائومی اصلاً نخواسته پرچمدار جدیدش، در برابر مدل Mi 10 Ultra کم بیاورد.

سایر اطلاعات نشان می‌دهد که دوربین فوق عریض 35 میلیمتری این گوشی، با فاصله کانونی معادل 13 میلی‌متر همراه بوده و فاصله کانونی دوربین پریسکوپی، معادل 120 میلیمتر می‌باشد. یکی دیگر از دوربین‌های به کار رفته احتمالاً همان دوربین 108 مگاپیکسلی موجود در مدل می 11 بوده و دوربین چهارم، احتمالاً به یک حسگر تله‌فوتو با زوم 2 یا 3 برابری تعلق دارد.

در حال حاضر، تصاویر رسمی این محصول منتشر نشده، اما در صورت صحت شایعات موجود انتظار می‌رود که می 11 پرو با همان نمایشگر 6.81 اینچی خمیده با رزولوشن 1440x3200 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نرخ بازخورد لمسی 480 هرتز و حداکثر میزان روشنایی 1500 نیت همراه باشد. مسلماً نسخه پرو نیز به همان چیپست اسنپدراگون 888 به کار رفته در می 11 معمولی مجهز خواهد بود.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد