زمان معرفی و جدیدترین تصاویر شیائومی Mi 11

نوید شجاعی چهارشنبه 3 دی 1399 - 10:00
زمان معرفی و جدیدترین تصاویر شیائومی Mi 11

.

شیائومی چندی پیش اعلام نموده بود که این شرکت، اولین شرکتی خواهد بود که پرچمدار خود را با چیپست جدید اسنپدراگون 888 معرفی خواهد کرد، حالا تاریخ معرفی این محصول به صورت رسمی مشخص شده است: دوشنبه 28 سپتامبر (8 دی). این گوشی در ابتدا در چین معرفی شده و بر اساس اظهارات شیائومی در شبکه اجتماعی Weibu، با پیشرفت‌های گسترده‌ای همراه خواهد بود.

شیائومی می 11 در دو نسخه عرضه خواهد شد، نسخه معمولی که در نقش یک پرچمدار اقتصادی بوده و نسخه پرو که با جدیدترین دستاوردهای این شرکت‌ در زمینه تکنولوژی همراه است. در بخش سخت‌افزار، انتظار می‌رود این گوشی با یک نمایشگر 120 هرتز با رزولوشن +QHD، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو در نسخه پرو همراه باشد.

شیائومی می11

بر اساس سایر شایعات موجود، طراحی دوربین در پشت گوشی کاملاً تغییر کرده و گوشی جدید از شارژ سریع‌تری نسبت به نسل گذشته پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که تنها چند روز تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده، اطلاعات بیشتری درباره آن در فضای اینترنت منتشر شده است. به تازگی اطلاعات مربوط به پرچمدار جدید شیائومی در وبسایت‌های JD.Com و Geekbench نیز مشاهده شده که وجود حافظه رم 12 گیگابایتی را در آن تأیید می‌کند.  

اطلاعات موجود در وبسایت Geekbench، پیش‌نمایشی از عملکرد چیپست اسنپدراگون 888 را نشان می‌دهد؛ Xiaomi Mi 11 در بخش تک‌هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1135 شده و در بخش چندهسته‌ای امتیاز 3642 را به دست آورده است، این اعداد حدود 15-20 درصد از نتایج به دست آمده توسط اسنپدراگون +865 بیشتر است.

شیائومی Mi 11 شیائومی mi11

همچنین بر اساس تصاویر لو رفته، نمایشگر این گوشی در هر دو طرف دارای خمیدگی بوده و دوربین سلفی درون حفره‌ای کوچک در قسمت بالا سمت چپ آن قرار دارد، البته ممکن است این تصاویر مربوط به گوشی Mi 11 Pro باشد. در بخش پشتی، اوضاع جالب‌تر می‌شود، به نظر می‌رسد در اینجا با دو دوربین بزرگ مواجه هستیم که توسط دوربینی کوچک‌تر که به صورت جداگانه قرار گرفته، همراهی می‌شوند.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد