کنترل میزان کیفیت تنفس در زمان خواب با آپدیت جدید Mi Band 6

آداک 24 شنبه 14 فروردین 1400 - 16:00
کنترل میزان کیفیت تنفس در زمان خواب با آپدیت جدید Mi Band 6

 

ابتدای هفته گذشته، شیائومی از نسخه جدید دستبند هوشمند خود یعنی Mi Band 6، رونمایی کرد. این دستبند به سنسور SpO2 مجهز شده است که کار این سنسور، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون می‌باشد. همچنین این سنسور می‌تواند کیفیت تنفس شما در خواب را نیز اندازه‌گیری نمایند. طبق اظهارات شیائومی این قابلیت قرار است از طریق یک آپدیت (به‌روزرسانی) به Mi Band 6 افزوده شود که با استفاده از برنامه Mi Fit می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

دستبند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

با این آپدیت می‌توانید رابط کاربری خود را بهبود بخشید، نسخه نرم‌افزار خود را به ورژن 5 ارتقا داده و ایرادات و اشکالات نرم‌افزاری (باگ) شناخته شده را برطرف نمایید. 

اپلیکیشن Mi Fit نوعی برنامه است که به کاربران اجازه می‌دهد به اطلاعاتی که توسط دستگاه‌های پوشیدنی شیائومی (گجت) جمع‌آوری می‌شوند، دسترسی داشته و بتوانند آن‌ها را مدیریت نمایند. قابل ذکر است که این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دسترسی است.

آپدیت جدید برنامه Mi Fit

صفحه نمایش می بند 6 از نوع OLED بوده که دارای رزولوشن 486*152 پیکسل با 450 نیت روشنایی می‌باشد. شیائومی ادعا می‌کند که این مچ‌بند با هربار شارژ می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. ناگفته نماند که باتری استفاده شده در این گجت، 125 میلی‌آمپر-ساعت ظرفیت دارد.

ویژگی دیگری که در این دستبند بسیار قابل توجه است، ضد آب بودن است که بنا به گفته شیائومی می‌تواند تا عمق 50 متر در برابر آب مقاومت کرده و از نفوذ آن جلوگیری کند. همچنین باید یادآوری کنیم این مچ‌بند هوشمند بیش از 30 حالت مختلف برای انجام فعالیت‌های ورزشی گوناگون را پشتیبانی نموده  که سنسور ضربان قلب و قابلیت نظارت بر خواب شما از جمله قابلیت‌های مهم این دستگاه به حساب می‌آیند.

مشخصات Mi Band 6

می بند 6 ابتدا در بازار اروپا و با قیمت 45 یورویی عرضه شد. در بازار چین نیز قیمت این دستگاه 230 یوآن (حدود 35 دلار) و نسخه مجهز به NFC آن 280 یوآن (حدود 43 دلار) قیمت دارد. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد