زمان عرضه شیائومی Redmi 9T مشخص شد

نوید شجاعی سه شنبه 16 دی 1399 - 10:30
زمان عرضه شیائومی Redmi 9T مشخص شد

.

در روزهای پایانی سال 2020، اخباری مبنی بر معرفی محصولی جدید از شرکت شیائومی با نام Redmi Note 9T شنیده شده بود و حالا در شروع سال 2021، عرضه این محصول تأیید شده است. بخش اسپانیایی این شرکت، روز گذشته در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر، معرفی یک محصول جدید را در تاریخ 8 ژانویه (3 روز دیگر) در ساعت 10 صبح به وقت گرینویچ اعلام کرد. البته این توییت اندکی بعد حذف شد.

چند دقیقه بعد، حساب‌های دیگر شیائومی نیز وجود این محصول را تأیید کردند و تنها ساعت معرفی را از 10 صبح، به 12 ظهر تغییر دادند.

شیائومی ردمی 9 تی

مهمترین ویژگی ردمی نوت 9 تی، پشتیبانی از 5جی می‌باشد. این گوشی پیشتر نیز در وبسایت Geekbench مشاهده شده و از همین رو، می‌دانیم که میان‌رده جدید شیائومی به چیپست Dimensity 800U از شرکت مدیاتک و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. متأسفانه ردمی نوت 9 تی از جدیدترین نسخه اندروید بهره نبرده و به همراه اندروید 10 عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی 9T

موضوع دیگری که از مشاهده تیزرهای منتشر شده قابل تشخیص است، وجود ماژول دوربین دایره‌ای شکل در پشت این گوشی است که از نظر ظاهری، به مدل Redmi Note 9 Pro 5G شباهت دارد. اما بر خلاف ردمی نوت 9 پرو 5جی، این گوشی تنها به سه دوربین مجهز خواهد بود. باید تا زمان معرفی این محصول در روز جمعه صبر کنیم تا ببینیم که دوربین‌های به کار رفته ترکیبی از دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بوده، یا این که شیائومی دوربین دوم (فوق عریض) را با یک دوربین ماکروی اختصاصی تعویض نموده است.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد