عرضه گوشی ردمی Note 10 5G نزدیک است

آداک 24 یکشنبه 8 فروردین 1400 - 11:00
عرضه گوشی ردمی Note 10 5G نزدیک است

 

اطلاعاتی که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G می‌باشد، در لیست وبسایت TENAA مشاهده شده است. افشاگر مشهور، Digital Chat Station این اطلاعات و همچنین تصاویر این گوشی را در شبکه اجتماعی Weibu منتشر نموده است. نکته مهم این که دریافت تأییدیه TENAA به معنای آن است که زمان چندانی تا عرضه این گوشی توسط شیائومی باقی نمانده است.

شیائومی ردمی Note 10 5G گوشی شیائومی ردمی Note 10 5G گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 10 5G

البته یک اختلاف کوچک بین اطلاعات موجود در این لیست و گوشی ردمی Note 10 5G که به تازگی معرفی شده است، وجود دارد. این گوشی طراحی مشابهی داشته و به همان نمایشگر 6.5 اینچی IPS با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و همان باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز است، اما سرعت شارژ در لیست تنا (TENAA)، 22.5 وات اعلام شده است. این در حالی است که نسخه جهانی این گوشی با شارژر 18 وات معرفی شده بود.

این یعنی تأییدیه TENAA مربوط به نسخه چین این گوشی می‌باشد و ردمی نوت 10 5جی احتمالاً به زودی در این کشور نیز عرضه خواهد شد. و یا این که اطلاعات لیست، مربوط به خود شارژر است، نه سرعت شارژ گوشی؛ چرا که در خیلی موارد، گوشی‌هایی که از شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کنند با این شارژر 22.5 وات عرضه می‌شوند. شیائومی هم برای کاهش هزینه‌های تولید، به جای ساخت شارژرهای متفاوت، همین شارژر 22.5 واتی محبوب را در جعبه بسیاری از محصولات خود قرار می‌دهد. اطلاعات موجود در این لیست، به صورت اتفاقی با زمان عرضه جهانی این محصولات در ماه آوریل همزمان شده است. در هر صورت، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، باید تا معرفی این گوشی منتظر بمانیم.  

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد