شیائومی موبایلی با دوربین 200 مگاپیکسلی تولید می‌کند

چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 11:00
شیائومی موبایلی با دوربین 200 مگاپیکسلی تولید می‌کند

شیائومی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در جهان، علیرغم پایین نگه داشتن قیمت محصولات خود نسبت به رقبا، همواره سعی داشته ویژگی‌های جذاب و رده‌بالایی را در محصولات خود قرار دهد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد از یک ویژگی فوق‌العاده جالب رونمایی کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، شیائومی قصد دارد یک گوشی جدید را با دوربین 200 مگاپیکسلی روانه بازار کند. این شرکت به تازگی گوشی شیائومی Mi 11X Pro را با دوربین 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ معرفی نموده بود، اما حالا بر اساس شایعات موجود، گوشی بعدی این شرکت از یک دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی

تاکنون، چندین افشاگر مشهور، از معرفی احتمالی این محصول خبر داده‌اند و همچنین طبق اخبار منتشر شده، سامسونگ در حال توسعه یک حسگر جدید 200 مگاپیکسلی ISOCELL برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

افشاگر مشهور، Digital Chat Station نیز این موضوع را در حساب کاربری خود در توییتر تأیید نموده است. Ice Universe نیز اعلام نموده که احتمالاً حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ به پیکسل‌های 0.64 میکرونی مجهز خواهد بود.

حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ

حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ

این اولین باری نیست که درباره دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ می‌شنویم، در ماه‌های اخیر هم اخبار مختلفی درباره توسعه احتمالی این دوربین منتشر شده است. بر اساس برخی شایعات، این حسگر 200 مگاپیکسلی احتمالاً اندازه‌ای برابر 1/1.37 اینچ داشته و به پیکسل‌های 1.28 میکرونی مجهز خواهد بود. همچنین احتمال می‌رود سامسونگ در این حسگر از سیستم ترکیب پیکسل 4 در 1 و یا 16 در 1 استفاده کرده باشد که این سیستم، میزان نویز را به شکل چشمگیری کاهش دهد. این حسگر احتمالاً توانایی فیلمبرداری 16K را نیز خواهد داشت.

پیشتر اعلام شده بود که ممکن است دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ، برای اولین بار با گوشی جدید ZTE روانه بازار گردد، که البته این اتفاق رخ نداده و محصول ZTE با دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ عرضه شد. در حال حاضر این احتمال وجود دارد که پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی سری گلکسی S22 اولین محصولاتی باشند که از این دوربین استفاده می‌کنند.

به هر حال، به نظر می‌رسد که تولید این حسگر با مشکلاتی مواجه شده است، چرا که در حال حاضر اطلاعات چندانی از مراحل توسعه و زمان معرفی احتمالی این دوربین در دسترس نیست و باید منتظر اظهار نظر رسمی در این باره باشیم.

 

منبع: GIZBOT

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد