انتشار MIUI 12 برای Redmi Note 8

همایون قدیری پناه پنجشنبه 22 آبان 1399 - 13:00
انتشار MIUI 12 برای Redmi Note 8

.

به‌روزرسانی MIUI 12 برای ردمی نوت 8

جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای گوشی ردمی نوت 8، 2 گیگابایت حجم دارد. کاربران برای دریافت این به‌روزرسانی باید به صورت دستی در تنظیمات جست‌وجو کنند. این به‌روزرسانی وصله امنیتی ماه اکتبر را نیز به همراه دارد.

در حال حاضر، گوشی Redmi Note 8 در کشور هند در حال دریافت به‌روزرسانی MIUI 12 بر پایه اندروید 10 می‌باشد. کاربران، اسکرین‌شات‌های مربوط به دریافت این به‌روزرسانی را در توییتر منتشر کرده‌اند. آخرین به‌روزرسانی با طراحی جدید رابط کاربری، انیمیشن‌های جدید و تعداد زیادی امکانات تازه همراه است. این آپدیت همچنین وصله امنیتی ماه اکتبر را نیز به همراه دارد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی ردمی نوت 8 به صورت OTA در حال انتشار بوده و حجم آن برابر 2 گیگابایت است.

کاربران در توییتر اعلام کرده‌اند که گوشی شیائومی ردمی Note 8 آنها در کشور هند، به‌روزرسانی MIUI 12 بر پایه اندروید 10 را دریافت نموده است. این به‌روزرسانی با بیلدنامبر MIUI 12.0.1.0.QCOINXM منتشر شده است. بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده، این آپدیت 2 گیگابایت حجم دارد. توصیه می‌شود برای دانلود و نصب این به‌روزرسانی به یک شبکه وای-فای خوب دسترسی داشته باشید، همچنین باید فضای کافی برای نصب آپدیت را روی گوشی خود داشته باشید. و در نهایت این که قبل از دانلود و نصب آپدیت، مطمئن شوید گوشی شما به اندازه کافی شارژ داشته و یا به شارژر متصل است.

در صورتی که هنوز اعلان مربوط به این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، باید به صورت دستی در منوی تنظیمات آن را جست‌وجو کنید. البته ممکن است عرضه به‌روزرسانی برای تمام دستگاه‌ها، اندکی طول بکشد. لیست تغییرات ارائه شده اطلاعات چندانی را نشان نداده و تنها اعلام می‌کند که MIUI 12 امنیت سیستمی را ارتقاء داده و وصله امنیتی ماه اکتبر را نیز به‌همراه دارد.

MIUI 12 با طراحی جدید رابط کاربری همراه بوده و جلوه‌های تصویری و انیمیشن‌های سیستمی آن تغییر کرده است. حالت تاریک نیز در سراسر سیستم بهبود یافته و برنامه‌های سیستمی و برنامه‌های شخص ثالث را در بر می‌گیرد. یک حالت Ultra-Power Saver نیز اضافه شده که مصرف باتری را به میزان گسترده‌ای کاهش خواهد داد. این به‌روزرسانی همچنین با منوی جدید برنامه‌ها همراه بوده که برنامه‌ها را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌کند. همچنین میزان روشنایی صفحه‌نمایش با توجه به نور محیط، به صورت خودکار تنظیم می‌شود.

8 برای گوشی ردمی نوت MIUI 12 آپدیت

برای یادآوری لازم است بگوییم که انتشار به‌روزرسانی MIUI 12 برای گوشی Redmi Note 8 Pro از ماه آگوست آغاز شده بود.

مطلب پیشنهادی: نسل جدید ردمی نوت با دوربین 108 مگاپیکسلی

.

منبع: Gadgets360

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد