معرفی پرچمدار جدید شرکت وان پلاس توسط صفحه اینستاگرام شرکت oneplus

نوید شجاعی چهارشنبه 9 مهر 1399 - 16:00
معرفی پرچمدار جدید شرکت وان پلاس توسط صفحه اینستاگرام شرکت oneplus

.

تاریخ معرفی پرچمدار جدید شرکت وان پلاس از اینستاگرام شرکت

این روزها همه جا صحبت از پرچمدار جدید شرکت وان پلاس، است و هیجان زیادی درباره این گوشی وجود دارد، اما این شرکت یک گوشی جذاب دیگر نیز در دست تولید دارد: گوشی OnePlus Nord N10 5G، این گوشی یک نسخه از مدل وان پلاس نورد است که قرار است در ایالات متحده عرضه شود.قیمت گوشی جدید وان پلاس هم متناسب با امکانات خوبی که برای آن در نظر گرفته شده بسیار مناسب ارزیابی میشود. شرکت وان پلاس حالا پخش تیزرهای مربوط به یک گوشی جدید را در اینستاگرام آغاز کرده که احتمالاً مربوط به مدل گوشی One Plus Nord N10 است. در این تیزر، عبارت «به زودی» جلب توجه می‌کند.

تاریخ معرفی وان پلاس 

شرکت وان پلاس در یک مراسم مجازی در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) گوشی جدید OnePlus 8T را معرفی خواهد کرد، در حال حاضر، انتشار این پست در صفحه اینستاگرام وان پلاس، این احتمال را تقویت می‌کند که شاید مدل گوشی Nord N10 5G نیز در کنار پرچمدار محبوب این شرکت، معرفی شود.

مشخصات پرچمدار جدید وان پلاس

برای یادآوری باید بگوییم که پرچمدار جدید وان پلاس Nord N10، احتمالاً با چیپست کم‌مصرف اسنپدراگون 690 با پشتیبانی از 5G همراه خواهد بود. علاوه بر این، میان‌رده جدید این شرکت به یک صفحه‌نمایش 6.49 اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز و رزولوشن +FHD مجهز خواهد بود. 

در زمینه دوربین نیز انتظار می‌رود دوربین گوشی وان پلاس با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، و دو دوربین 2 مگاپیکسلی معرفی شود. قیمت گوشی وان پلاس Nord N10 احتمالاً  کمتر از 400 دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: انتشار اندروید 11 برای پرچمداران وان پلاس

.

منبع: Phonearena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد